ZDA PARTIZÁNSKE
objednávky, reklamácie, podpora:
obujsa@zdapartizanske.sk
+421 951 028 296
adresa:
ZDA Partizánske s.r.o.,
Nitrianska 1701,
95801 Partizánske,
Slovensko
NAJČASTEJŠIE OTÁZKY
Ako dlho trvá dodanie tovaru?
Pri každom produkte v našom e-shope je uvedený stav dostupnosti. V prípade ak je pri produkte uvedená dostupnosť do dvoch týždňov, možete očakávať tovar aj skôr, podľa vyťaženosti výrobi, kedže produkty vyrábame priamo u nás. V prípade tovaru označeného skladom, odosielame tovar do 2-3 dní.
Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby DPD alebo Packeta. Tovar si môžete aj osobne vyzdvihnúť na odbernom mieste v partiovej predajni ZDA Nitrianska cesta 1701, 95801 Partizánske.
Topánky mi nesedia, ako mám postupovať pri vrátení?
Topánky môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní. Musia byť v pôvodnom balení, nenosené a nepoškodené. Topánky treba poslať kurierom a do krabice vložiť vyplnený formulár odstúpenie od zmluvy a faktúru. Akonáhle od vás tovar obdržíme, budeme vás kontaktovať e-mailom a informujeme vás o postupe vrátenia peňazí.
Ako mám postupovať pri reklamácií?
Záručná doba sa vzťahuje na 24 mesiacov. Stačí vypísať a odoslať Reklamačný formulár spolu s faktúrou a topánkami na adresu: ZDA Partizánske, Nitrianska 1701, 95801 Partizánske. Reklamácie budú vybavené najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.
Mám záujem o produkt vytvorený na mieru, aké su podmienky a ako mám postupovať?
Máte napríklad širšiu nohu, vysoký nart alebo svoju obľúbenu farbu ktorú ste nenašli v našej ponuke? Stačí vyplniť formulár a zadať požiadavku a obratom Vás oboznámime o dalších postupoch. V prípade ak máte záujem o túto službu nevzniká Vám narok na vrátenie tovaru. Spoplatnenie tejto služby je 30 eur na pár.
Spravil/a som si objednávku a neprišiel e-mail, čo mám robiť?
Po vytvorení objednávky vám automaticky príde na email potvrdenie o vytvorení objednávky s detailmi objednávky. Niekedy sa môže stať že sa email objaví v priečinku “spam”. Niekedy sa stáva, že zákazník urobí preklep v e-mailovej adrese. Ak ste potvrdenie objednávky do emailu nedostali môžete nás kontaktovať na obujsa@zdapartizanske.sk
Kde si môžem stiahnuť reklamačný formulár a formulár pre vrátenie tovaru?
Prečo je potrebné si zmerať nohu pred kúpou cez nás eshop?
Pri nákupe topánok ma veľa ľudí obavy, že neodhadnú správne veľkostné čislo svojich topánok. Preto je najlepšie si zmerať nohu podľa nášho postupu, aby sme predišli nedorozumeniam, zbytočnému predlžovaniu času výroby Vami vybranej topánky kedže sme priamy výrobcovia a zbytočne nevyrábame na sklad a Vaším obavám pri zlom výbere veľkostného čísla.
Ako si zmerať nohu?
Krok 1 – Pripravte si papier veľkosť A4, meter a pero
Krok 2 – Na podlahu položte papier a postavte sa naň tak, aby sa päta aj papier opierali o stenu.
Krok 3 – Označte najdlhšie miesto na chodidle a urobte pravítkom čiaru rovnobežnú s listom papiera.
Krok 4 – Odmerajte dĺžku od kraja papiera po naznačené miesto.